تماس با ما

تولید محتوا برای اینستاگرام

سوشال مدیا مارکتینگ در اینستاگرام این شبکه اجتماعی پرمخاطب و محبوب که در مدت خیلی کمی توانست رقبای خودش را پشت سر بگذارد؛ خیلی حائز اهمیت است. رسانه‌ای که بی‌ شک این روزها همه صاحبان کسب و کار تولیدی، بازرگانی و خدماتی در هر سطحی از آن برای فروش محصولات و معرفی خدمات خودشان استفاده می‌کنند. اگر شما هم قصد رقابت آنلاین با برندهای رقیب را دارید، یا اهداف تجاری خاص را همانند برندسازی و مارکتینگ در اینستاگرام را دنبال می‌کنید، حتما توصیه می‌کنم که بدون مطالعه این مقاله ارزشمند را این کار را شروع نکنید!

//marketingstudio.ir/wp-content/uploads/2018/03/social-media-marketing.jpg

رمز موفقیت پیج اینستاگرام

یکی از رموز موفقیت کسب و کارها در اینستاگرام، داشتن برنامه محتوایی برای پیج اینستاگرام هست. به صورت منظم و مستمر هر روز حداقل یک پست را به اشتراک بگذارید. در شروع هدف بیشتر شناساندن خدمات و محصولات شما است. پس پست‌های ویدیویی و تصویری با کیفیتی را برای مخاطبان‌تان تولید نمایید.

البته در راستای هدفی که از فعالیت در اینستاگرام دارید. یعنی هر چقدر مخاطب سریع تر حیطه فعالیتی و خدمتی شما را به وضوح درک نماید. به همان ادازه شما موفقیت‌های زیادی را کسب خواهید نمود. دلیل اصرار بر تولید محتوای مناسب درگیر شدن مخاطب با برند تجاری و شخصی شما است.

بهترین روش جدول برنامه‌ریزی محتوای هفتگی و ماهانه است. البته هر از گاهی باید این ترتیب موضوع محتوایی را با ظرافت خاصی تغییر بدهید. اما برای اینکه بتوانید به اندازه کافی در تولید و انتشار محتوا حرفه‌ای عمل نمایید. حداقل به اندازه یک هفته تا ۱۰ روز تولید محتوا نمایید.

همیشه در این مورد چندین ساعت وقت بگذارید، تا خودتان مطالب مربوط به آن را جمع‌آوری نمایید. حتی با استفاده از برخی ابزارها مثل ربات اینستاگرام می‌توانید به صورت خودکار در زمان‌های تعیین شده آنها را به اشتراک بگذارید. یا اگر وب‌سایت دارید مستقیما می‌توانید خلاصه‌ای ازمقالات را به همراه تصویر شاخص به حساب کاربری‌تان ارسال نمایید.