تماس با ما
آینده اینفلوئنسر مارکتینگ

در طول چند سال گذشته، بازاریابی افراد مشهور و تأثیرگذار یا اینفلوئنسر مارکتینگ به‌شدت رونق گرفته است. اینفلوئنسر مارکتینگ پروسه‌ای است که در آن، افرادی که در رسانه‌های اجتماعی به شهرت رسیده‌اند و دنبال کنندگان زیادی دارند، برند شما را تبلیغ می‌کنند یا محتوای شما را بازنشر می‌دهند.

بیشتر بخوانید

نکاتی درباره مارکتینگ محتوایی

مارکتینگ محتوایی (Content Marketing) یک مهارت کلیدی است که منجر به نتیجه خواهد شد. یک مارکتینگ محتوایی قوی مستلزم یک استراتژی اولیه است. در مارکتینگ محتوایی، هدف یادآوری و معرفی مداوم محصول یا برند به مشتری است. یک دام بزرگی که در این نوع مارکتینگ وجود دارد، گرفتار شدن در بازاریابی انبوه است. به این معنا که بطور مثال یک ایمیل را به افراد زیادی ارسال کنیم بدون این که با مخاطب هیچ گونه ارتباط سازی اولیه انجام دهیم. در این نوع مارکتینگ متغیرها و عوامل گسترده ای دخیل هستند تا یک استراتژی درست را تعریف کنند. مارکتینگ محتوایی زمانی نتیجه فوق العاده‌ای خواهد داد که مبتنی بر هنر ارتباط سازی باشد.