تماس با ما
تبلیغات محیطی هدفمند تیمبرلند

کمپانی تیمبرلند که در دسته بندی تولید پوشاک، کفش و بوت مشهور است، در سال 1952 در ایالات‌متحده آمریکا تاسیس شده و در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پوشاک و کفش است. بطور قابل‌توجهی بوت های تیمبرلند معروف است و بسیاری از مردم جهان نام تیمبرلند را با پوتین‌های چرمی آن می‌شناسند. برند تیمبرلند از همان آغاز، کار خود را با تولید بوت های چرمی آغاز کرد و در ابتدا یک شرکت کوچک تولیدکننده کفش چرمی محسوب می‌شد. این شرکت در حال حاضر نزدیک به 150 فروشگاه در کشورهای مختلف دنیا دارد و یکی از برندهای معروف و پرطرفدار پوشاک و خصوصا کفش به حساب می آید.

از آنجایی که برند تیمبرلند به بوت های چرمی خود معروف است، کفش را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین جنبه‌های مارکتینگ خود انتخاب کرده، مخصوصاً تبلیغ معروف «خارج از منزل» بیشتر بر کفش‌های این برند متمرکز شده است که به فعالیت‌های بیرون از منزل افراد می‌پردازد. مشتری‌محوری نیز از دیگر استراتژی‌های مارکتینگ برند تیمبرلند به شمار می‌رود که با مطالعات عمیق در زمینه علایق و نیازهای مشتریان همراه است و راهکاری موثر در جهت ارتقای نام تجاری تیمبرلند محسوب می‌شود. حضور در فضای مجازی و استفاده از شبکه‌ها اینترنتی و صفحات اجتماعی نیز از دیگر راهکارهای برند تیمبرلند است که جایگاه این نام تجاری را در دنیای مجازی کاملا تثبیت کرده است، به طوری که بسیاری از مشتریان این برند خریدهای خود را به صورت اینترنتی در وب‌سایت اصلی این شرکت انجام می‌دهند.
وب سایت تیمبرلند: Timberland.com
اینستاگرام تیمبرلند: instagram.com/Timberland

مارکتینگ رابطه ای یا ارتباطی

بسیاری از شرکت ها بری ایجاد روابط حسنه با مشتریان خود تمرکز می کنند، و همیشه سعی در فروش محصولات به مشتریان خود را دارند. (بازاریابی معاملات). مشتریانی که برند شما را دوست دارند تمایل بیشتری در خرج کردن پول با برند شما را دارند، پس ارتباط قوی و دوستانه با مشتری در میزان فروش و سود شرکت تاثیر زیادی دارد. بسیاری از خرده فروشان سنتی این قضیه را ثابت کرده اند. به گزارش کمپانی Walgreens مالک داروخانه‌های زنجیره‌ای، دیده مشتریانی که از تمام کانال های خرید خود نظیر (فروشگاه اینترنتی، اپلیکیشن، تلفن همراه و غیره) خرید می کنند تا شش برابر بیشتر از مشتریانی که فقط از فروشگاه‌های اصلی این برند خرید می کنند خرید می کنند.
بازاریابی رابطه ای از این جهت با بازاریابی سنتی تفاوت دارد که بازاریابی رابطه ای به شدت روی حفظ مشتری و رضایت وی تاکید می کند، که این به نوبه خود به رابطه بلندمدت و فروش مکرر منجر می شود؛ در حالیکه بازاریابی سنتی بدون قائل شدن اهمیت زیاد برای ایجاد رابطه، بیشتر به حفظ مشتری و انجام فروش متکی است.
بازاریابی رابطه ای یا ارتباطی، در واقع مدیریت نوعی از رابطه با مشتری است که به جای تمرکز روی هدف کوتاه مدت جذب مشتری و فروش، بر ایجاد وفاداری ارتباط نزدیکتر و همکاری بلندمدت مشتری با برند تاکید می کند.

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی

ایمیل مارکتینگ، به معنای ارسال ایمیل اسپم نیست. بلکه شما با ارسال اطلاعات ارزشمند و مرتبطی که مردم را به اهدافشان نزدیک می‌کند، از ایمیل به‌عنوان ابزاری مؤثر برای ساخت ارتباطات با مشترکین فعلی و مشتریان بالقوه استفاده می‌کنید.

بیشتر بخوانید

آینده اینفلوئنسر مارکتینگ

در طول چند سال گذشته، بازاریابی افراد مشهور و تأثیرگذار یا اینفلوئنسر مارکتینگ به‌شدت رونق گرفته است. اینفلوئنسر مارکتینگ پروسه‌ای است که در آن، افرادی که در رسانه‌های اجتماعی به شهرت رسیده‌اند و دنبال کنندگان زیادی دارند، برند شما را تبلیغ می‌کنند یا محتوای شما را بازنشر می‌دهند.

بیشتر بخوانید

نکاتی درباره مارکتینگ محتوایی

مارکتینگ محتوایی (Content Marketing) یک مهارت کلیدی است که منجر به نتیجه خواهد شد. یک مارکتینگ محتوایی قوی مستلزم یک استراتژی اولیه است. در مارکتینگ محتوایی، هدف یادآوری و معرفی مداوم محصول یا برند به مشتری است. یک دام بزرگی که در این نوع مارکتینگ وجود دارد، گرفتار شدن در بازاریابی انبوه است. به این معنا که بطور مثال یک ایمیل را به افراد زیادی ارسال کنیم بدون این که با مخاطب هیچ گونه ارتباط سازی اولیه انجام دهیم. در این نوع مارکتینگ متغیرها و عوامل گسترده ای دخیل هستند تا یک استراتژی درست را تعریف کنند. مارکتینگ محتوایی زمانی نتیجه فوق العاده‌ای خواهد داد که مبتنی بر هنر ارتباط سازی باشد.