تماس با ما
نکات تولید محتوا برای اینستاگرام

تولید محتوا برای اینستاگرام

سوشال مدیا مارکتینگ در اینستاگرام این شبکه اجتماعی پرمخاطب و محبوب که در مدت خیلی کمی توانست رقبای خودش را پشت سر بگذارد؛ خیلی حائز اهمیت است. رسانه‌ای که بی‌ شک این روزها همه صاحبان کسب و کار تولیدی، بازرگانی و خدماتی در هر سطحی از آن برای فروش محصولات و معرفی خدمات خودشان استفاده می‌کنند. اگر شما هم قصد رقابت آنلاین با برندهای رقیب را دارید، یا اهداف تجاری خاص را همانند برندسازی و مارکتینگ در اینستاگرام را دنبال می‌کنید، حتما توصیه می‌کنم که بدون مطالعه این مقاله ارزشمند را این کار را شروع نکنید!

//marketingstudio.ir/wp-content/uploads/2018/03/social-media-marketing.jpg

بیشتر بخوانید

قیمت طراحی سایت

برای طراحی وب سایت چقدر باید هزینه کنیم؟ وقتی مشتریان برای سفارش وب سایت با ما تماس میگیرند، در بیشتر اوقات یک سوال توی ذهن دارند،

قیمت طراحی وب سایت ؟

خب این منطقی است که چنین سوالی در ذهن داشته باشید و بخواهید پولتان را بصورت هوشمندانه ای سرمایه گذاری کنید. پاسخ سوال شما متفاوت هست ، بزارید راحت توضیح بدیم، شما برای سفارش یک وب سایت می توانید با 10 شرکت طراحی وب سایت مذاکره کنید و ما مطمئن هستیم که 10 قیمت متفاوت دریافت خواهید کرد که اختلاف این قیمت ها میلیون ها تومان است.
در بیشتر مواقع صاحبین مشاغل، به شرکت ها و طراحان سایت سفارش طراحی سایت داده اند اما در آخر، با یک یا چند صفحه پر از مطالب، محصولات، عکس ها و … مواجه شدند و نتیجه ای که پیش بینی میکردند با چیزی که تحویل گرفتند مطابقت نداشته است! چنین مسائل تقریباً برای تمامی مدیران شرکت ها و کسب و کارها اتفاق افتاده و باید بگوییم که کاملاً طبیعی است و در این مقاله قرار است که دلیل آن را مشخص کنیم.

بسیار خب!
اول بریم سراغ قیمت گذاری وب سایت،
عوامل موثر بسیار زیادی در قیمت گذاری وجود دارد !

1. اجزاء و ویژگی های مورد نیاز شما برای کسب و کار
هرگز فرض نکنید که نیاز های شما ساده است و برای اجرای آن نیازی به صرف زمان و تخصص ندارد.
سایت شما زنده است همانند یک انسان، و برای نگه داری نیازمند امنیت، خوراک، ارتباط و توسعه دارد. شما فکر کنید که سایت شرکتتان به عنوان یک کارمند بصورت شبانه روزی از محصولات و اهداف شما در دنیای اینترنت نگه داری و به دیگران معرفی میکند.
طراحان وب سایت، ضمینه زنده ماندن کارمند شما را ( وب سایت ) فراهم می سازند و ارزش کار ما بسیار بالاست البته تا وقتی که کارمند شما را زنده نگه داریم! در همین مورد باید بگوییم که ما وقت و هزینه زیادی را برای یادگیری طراحی سایت اصولی در بازارهای بین المللی صرف کرده ایم و اگر این کار را هرکسی به آسانی می توانست انجام دهد، شغل ما از بین می رفت!

2. سطح مهارت طراح یا توسعه دهنده سایت
همانطور که در تبلیغات گوگل و اینستاگرام مشاهده میکنید، کسانی هستند که با 200 هزارتومان برای شما سایت طراحی می کنند، بله درست است! اما هرگز نمی توانید با سایت های مطرح شده و رقیب خود آن را مقایسه کنید! سایت های مطرح هزینه و وقت زیادی برای وب سایت خود صرف کرده اند که نتیجه‌اش وب سایتی کامل بوده که رقیبان آن را به طراحان سایت دیگر نشان می دهند که نظیر اون سایت وب سایتشون طراحی بشود.

شاید پیش خودتون فکر کنید که هر دو یک چیز هست و شما را به مقصد خواهد رساند، بله درسته اما مقایسه این دو، مانند مقایسه دوچرخه با یک ماشین هوشمند پیشرفته است که سرعت و کیفیت و امنیت هر کدام بسیار متفاوت خواهد بود.

با این تفاسیر، حاضرید چقدر بابت داشتن یک کارمند اینترنتی حرفه‌ای خود هزینه کنید؟!

تبلیغات محیطی هدفمند تیمبرلند

کمپانی تیمبرلند که در دسته بندی تولید پوشاک، کفش و بوت مشهور است، در سال 1952 در ایالات‌متحده آمریکا تاسیس شده و در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پوشاک و کفش است. بطور قابل‌توجهی بوت های تیمبرلند معروف است و بسیاری از مردم جهان نام تیمبرلند را با پوتین‌های چرمی آن می‌شناسند. برند تیمبرلند از همان آغاز، کار خود را با تولید بوت های چرمی آغاز کرد و در ابتدا یک شرکت کوچک تولیدکننده کفش چرمی محسوب می‌شد. این شرکت در حال حاضر نزدیک به 150 فروشگاه در کشورهای مختلف دنیا دارد و یکی از برندهای معروف و پرطرفدار پوشاک و خصوصا کفش به حساب می آید.

از آنجایی که برند تیمبرلند به بوت های چرمی خود معروف است، کفش را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین جنبه‌های مارکتینگ خود انتخاب کرده، مخصوصاً تبلیغ معروف «خارج از منزل» بیشتر بر کفش‌های این برند متمرکز شده است که به فعالیت‌های بیرون از منزل افراد می‌پردازد. مشتری‌محوری نیز از دیگر استراتژی‌های مارکتینگ برند تیمبرلند به شمار می‌رود که با مطالعات عمیق در زمینه علایق و نیازهای مشتریان همراه است و راهکاری موثر در جهت ارتقای نام تجاری تیمبرلند محسوب می‌شود. حضور در فضای مجازی و استفاده از شبکه‌ها اینترنتی و صفحات اجتماعی نیز از دیگر راهکارهای برند تیمبرلند است که جایگاه این نام تجاری را در دنیای مجازی کاملا تثبیت کرده است، به طوری که بسیاری از مشتریان این برند خریدهای خود را به صورت اینترنتی در وب‌سایت اصلی این شرکت انجام می‌دهند.
وب سایت تیمبرلند: Timberland.com
اینستاگرام تیمبرلند: instagram.com/Timberland

تبلیغات بدنسازی روی ساختمان
نمونه‌ای از تبلیغات محیطی بدنسازی بر روی یک ساختمان

تبلیغات ورزشی اخیرا به بخش مهمی در مارکتینگ ورزشی تبدیل شده است. بسیاری از شرکت‌های بزرگ جهان که تجهیزات ورزشی ارائه می‌دهند، این روزها از این تبلیغات استفاده می‌کنند، جدا از تجهیزات ورزشی حتی بعضی از محصولات غیر ورزشی نیز در حال ترویج این نوع از تبلیغات هستند. برخی از این تبلیغات و پوسترها بسیار خلاقانه طراحی شده و معنای عمیقی در درون آن‌ها نهفته است. ورزش این روزها به مقدار زیاد در زندگی ما نفوذ کرده است، به طوری‌که مردم روزانه چند ساعت از وقت خود را به تماشای ورزش در ورزشگاه‌ها و یا تلویزیون و اینترنت سپری می‌کنند. به دلیل علاقه بیش از حد مردم به ورزش و ورزشکاران شرکت‌های تبلیغاتی اغلب سعی دارند تا محصولات خود را بدین وسیله تبلیغ کنند، مثلا دیدن بازیکن مورد علاقه در پوسترهای تبلیغاتی نایکی، پوما و …

این نوع مارکتینگ گاهی اوقات یک محصول ورزشی را تبلیغ می‌کنند، یا محصولی که به طور مستقیم به ورزش مربوط نیست. به عنوان مثال ما در حال حاضر تبلیغات ورزشی داریم که شیر، کانال‌های تلویزیون، کانال‌های رادیویی، محصولات الکترونیکی و غیره را تبلیغ می‌کنند. خلاقیت در استفاده از ورزش برای ترویج محصولاتی که رابطه‌ی کوچکی با ورزش دارند در برخی موارد واقعا حیرت‌انگیز است. علاوه بر مارکتینگ محصولات، برخی از تبلیغات ورزشی الهام‌بخش هستند و سعی دارند به مردم انگیزه بدهند تا فعال‌تر و سالم‌تر باشند. اما آن‌چه که باعث می‌شود برخی از این تبلیغات ویژه‌تر و خلاقانه‌تر باشند، موضوع، کلمات و تصاویری است که در یک تبلیغ استفاده می‌شود.

آمار نشان می‌دهد که تبلیغات ورزشی 2.7 درصد از تبلیغات کل جهان را شامل می‌شود و از بین مارکتینگ ورزشی 48 درصد از آن‌ها متعلق به کمپانی‌های غیرورزشی است. بنابراین به سادگی می‌توان گفت که مارکتینگ ورزشی منافع بسیاری برای محصولات و خدمات ورزشی می‌تواند داشته باشد.

مارکتینگ رابطه ای یا ارتباطی

بسیاری از شرکت ها بری ایجاد روابط حسنه با مشتریان خود تمرکز می کنند، و همیشه سعی در فروش محصولات به مشتریان خود را دارند. (بازاریابی معاملات). مشتریانی که برند شما را دوست دارند تمایل بیشتری در خرج کردن پول با برند شما را دارند، پس ارتباط قوی و دوستانه با مشتری در میزان فروش و سود شرکت تاثیر زیادی دارد. بسیاری از خرده فروشان سنتی این قضیه را ثابت کرده اند. به گزارش کمپانی Walgreens مالک داروخانه‌های زنجیره‌ای، دیده مشتریانی که از تمام کانال های خرید خود نظیر (فروشگاه اینترنتی، اپلیکیشن، تلفن همراه و غیره) خرید می کنند تا شش برابر بیشتر از مشتریانی که فقط از فروشگاه‌های اصلی این برند خرید می کنند خرید می کنند.
بازاریابی رابطه ای از این جهت با بازاریابی سنتی تفاوت دارد که بازاریابی رابطه ای به شدت روی حفظ مشتری و رضایت وی تاکید می کند، که این به نوبه خود به رابطه بلندمدت و فروش مکرر منجر می شود؛ در حالیکه بازاریابی سنتی بدون قائل شدن اهمیت زیاد برای ایجاد رابطه، بیشتر به حفظ مشتری و انجام فروش متکی است.
بازاریابی رابطه ای یا ارتباطی، در واقع مدیریت نوعی از رابطه با مشتری است که به جای تمرکز روی هدف کوتاه مدت جذب مشتری و فروش، بر ایجاد وفاداری ارتباط نزدیکتر و همکاری بلندمدت مشتری با برند تاکید می کند.

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی

ایمیل مارکتینگ، به معنای ارسال ایمیل اسپم نیست. بلکه شما با ارسال اطلاعات ارزشمند و مرتبطی که مردم را به اهدافشان نزدیک می‌کند، از ایمیل به‌عنوان ابزاری مؤثر برای ساخت ارتباطات با مشترکین فعلی و مشتریان بالقوه استفاده می‌کنید.

بیشتر بخوانید